Customer Care - Arta de a comunica cu clientii - februarie 2013 @ Schultz Consulting
Trimite mai departe

Categorie
Cursuri resurse umane

Oras
Bucuresti

Tip curs
in clasa

Pret
750 lei

Calendar
06.02.2013 - 07.02.2013

Diploma
certificat de absolvire "Comunicare in limba oficiala"

Pagina cursului

Descriere curs
-->
Te-ai intrebat probabil de multe ori in activitatea ta ce face diferenta intre un client multumit si unul nemultumit, intre un client fidel si unul care prefera sa incerce de fiecare data ceva nou, intre doua companii care furnizeaza acelasi serviciu/produs? Care este raspunsul pe care ti l-ai dat de fiecare data?

Noi credem ca atitudinea si deschiderea fata de nevoia clientului trebuie sa constituie o preocupare constanta a oricarei companii pentru ca orice client sa se transforme intr-unul multumit si fidel. Cum putem sa cream o experienta frumoasa de cumparare pentru client? Cum comunicam produsul/serviciul pe limba clientului? si mai ales Ce facem pentru a-i depasi asteptarile? Sunt intrebari la care vom gasi raspunsurile pe parcursul acestui curs.

Am construit cursul de Customer Care pornind de la o experienta foarte bogata in gestionarea relatiilor cu clientii si partenerii externi si, de asemenea in dezvoltarea de instrumente de masurare a gradului de satisfactie al clientilor.

Cursul isi propune sa abordeze elemente legate de comunicare si de lucru cu clientii aplicate pentru angajatii care interactioneaza cu acestia.

Participantii vor fi pusi in diferite situatii care simuleaza situatii din munca de zi cu zi, urmarindu-se familiarizarea acestora cu importanta adaptarii stilului de comunicare la tipul de client cu care se interactioneaza.

De asemenea, un aspect important care va fi urmarit este acela al constientizarii importantei si impactului primei impresii pe care un angajat il poate determina la nivelul unui client.

Participantii vor exersa tipurile de ascultare activa si vor dezvolta abilitati de a pune intrebari. In egala masura, vor fi implicati in exercitii care le vor facilita intelegerea si constientizarea rolului autenticitatii, respectului, persuasiunii si al nonverbalului in comunicare, exersand si capacitatea de a oferi si de a primi feed-back.

Un alt aspect care va fi abordat, va fi acela al interactiunii cu clientul si al modalitatii in care se poate cel mai bine raspunde cererilor acestuia, pentru a se asigura ca fiecare client cu care se interactioneaza este un client multumit.


De ce acest curs?

1. Pentru ca ofera instrumente aplicabile pentru imbunatatirea relatiei cu clientii
2. Pentru ca este un curs interactiv, in care vom utiliza aplicatii practice pentru dezvoltarea abilitatilor de relationare cu clientii;
3. Pentru ca se orienteaza pe gasirea de solutii aplicabile si stabilirea de legaturi intre sesiunea de formare si situatiile din viata de zi cu zi
4. Pentru ca incurajeaza implicarea activa a tuturor participantilor
5. Pentru ca promoveaza un mediu de laborator si o atmosfera de colaborare intre participanti
6. Pentru ca vei intra in contact cu un trainer cu experinta in relationarea cu diverse tipuri de clienti.
7. Pentru ca acest curs este construit dupa o experinta de peste 7 ani in gestionarea relatiilor cu clienti din toate domeniile de activitate.


Obiectivele cursului:
La sfarsitul cursului participanti vor:
1. Intelege importanta pe care o are comunicarea cu clientii in acordarea unui serviciu de calitate.
2. Intelege atitudinea clientilor.
3. Dezvolta abilitati de comunicare cu clientii.
4. Dezvolta abilitati ascultare activa, adresare de intrebari si oferire de feed-back.
5. Vor sti sa gestioneze relatia cu clienti dificili si/sau nemultumiti
6. Vor sti sa solutioneze plangerile
7. Vor constientiza importanta activitatii desfasurate si impactul acesteia asupra clientului;

Cui i se adreseaza acest curs?
- Directorilor de organizatii;
- Echipei de marketing si/sau PR
- Departamentului de call center;
- Persoanelor care intra in contact direct cu clientul sau elaboreaza politici de lucru cu clientii;
- Persoanelor din mediul business implicate in procese de comunicare cu clinetii (manageri, agenti vanzari etc)


Locul de desf??urare: Sediul Schultz Consulting, Str. Rond?, nr 8bis, Bucure?ti, sector 2

Durata: 2 zile, 6-7 februarie 2013
Examenul de absolvire se va desfasura in data de 7 februarie 2013.
Data limita de inscriere: 01 februarie 2013

Persoan? de contact pentru detalii legate de înscriere si alte detalii administrative:
Alina Mihalache
Tel: 0728 16 33 03, alina.mihalache@schultz.ro


Schultz Consulting
Adresa: str. Ronda, nr. 8bis, sector 2, Bucuresti
Telefon: click pentru a vedea numarul de telefon
Website: www.schultz.ro


contacteaza prin email
Contacteza firma de cursuri prin email

Nume si Prenume
Email
Telefon
Mesaj
Cod securitate

Doresc sa ma inscriu la acest curs
( firma de cursuri trebuie sa confirme inscrierea )





Gaseste cursuri







Iti place site-ul www.vreaucurs.ro?
Spune si altora despre el!