Curs autorizat ANC: Customer Service- 27-28 iulie 2013
Trimite mai departe

Categorie
Cursuri relatii publice

Oras
Bucuresti

Tip curs
in clasa

Pret
500 lei

Calendar
27.07.2013 - 28.07.2013

Diploma
Certificatele obtinute in urma absolvirii cursului, sunt eliberate pe competentele comune, Competent

Pagina cursului

Descriere curs
-->
Creative Business Management organizeaza in perioada 27-28 iulie un curs de Customer Service dedicat celor care intra in contact direct cu clientii si acelora pentru care prevenirea si rezolvarea problemelor clientilor sunt prioritati.
Participantii la cursul de Customer Service vor invata cum sa aiba o atitudine pozitiva in relatia cu clientii, cum sa faca fata in mod eficient nemultumirilor si cum sa isi imbunatateasca prin tehnici de comunicare specifice experienta lor profesionala. De asemenea, cursantii vor invata diferenta dintre clientii interni si externi si vor invata modul in care dezvoltarea si punerea in aplicare a unei politici de client service promoveaza eficienta cu care sunt tratati clientii si ii fidelizeaza pe termen lung.
Tematica training-ului cuprinde urmatoarele module:
1. Customer Service - Generalitati
• Elementele cheie in Customer Service
• Dezvoltarea unei politici de Customer Service
• Cine sunt clientii?Calitati profesionale necesare in Customer Service
• Masurarea performantei Customer Service-ului
2. Crearea relatiei cu clientul
• Cum ne adresam clientilor utilizand ca mijloc de comunicare telefonul si e-mailul
• Tipuri de comunicare: verbal, nonverbal si paraverbal
• Limbajul persuasiv utilizat in relatiile cu clientii (modalitati de convingere si persuasiune, ambiguitatea limbajului, ascultarea activa)
• Tipologia clientilor unei organizatii.
• Tehnici de negociere pe care le putem utiliza in relatiile cu clientii
• Tipuri de intrebari primite de la clienti si strategii de raspuns in vederea obtinerii satisfactiei.

3. Cum acordam eficient asistenta clientilor?
4. Principii si tehnici de customer care
5. Modalitate de tratare a reclamatiilor si a obtiectiilor venite din partea clientilor.
6. Concepte ale procesului de vanzare si interdepententa dintre Sales si Customer Service.

Cursul se va desfasura in perioada 27-28 iulie, in intervalul orar 10:00-17:00, la sediul firmei de training, Creative Business Management.
Cursul este recunoscut de Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale si Ministerul Educatiei Nationale si este autorizat de Autoritatea Nationala pentru Calificari (ANC).
Costul formarii este de 500 lei de persoana, iar ultima zi de inscriere este 25 iulie 2013. Cursul este disponibil si in format e-learning, la un pret de 300 lei.
Pentru inscrieri sau informatii suplimentare ne puteti contacta telefonic la 0733.077.909/ 031.428.24.44, sau prin email la ruxandra@cbmanagement.ro. Persoana de contact: Ruxandra Simion.


Creative Business Management
Adresa: Calea Serban Voda, nr. 44, sector 4, Bucuresti
Telefon: click pentru a vedea numarul de telefon
Website: www.cbmanagement.ro


contacteaza prin email
Contacteza firma de cursuri prin email

Nume si Prenume
Email
Telefon
Mesaj
Cod securitate

Doresc sa ma inscriu la acest curs
( firma de cursuri trebuie sa confirme inscrierea )





Gaseste cursuri







Iti place site-ul www.vreaucurs.ro?
Spune si altora despre el!