Curs „Expert accesare fonduri structurale si de coeziune europene” (TABLETA CADOU)
Trimite mai departe

Categorie
Alte cursuri

Oras
Iasi

Tip curs
in clasa

Pret
1000 LEI

Calendar
30.05.2014 - 01.06.2014

Diploma
CERTIFICAT DE ABSOLVIRE pentru ocupatia de „Expert accesare fonduri structurale si de coeziune europ

Cod COR

Pagina cursului

Descriere curs
-->
:: LECTOR INVITAT ::
• Adela VOICU - Specialist in management financiar

:: SCOP ::
„Scrierea proiectelor europene in perioada 2014-2020 si managementul financiar al acestora” este un curs practic care are ca obiectiv dobandirea abilitatilor de utilizare eficienta a instrumentelor de implementare a unui proiect, de la scriere la obtinerea finantarii si asigurarea managementului proiectului in vederea atingerii obiectivelor acestuia.


:: TEMATICA ABORDATA :: (fara a se limita la aceasta)

I. LEGISLATIA RELEVANTA IN GESTIONAREA FINANCIARA A FONDURILOR STRUCTURALE:
1. Reglementari europene;
2. Reglementari nationale, acte normative si norme metodologice aprobate de Ministerul Finantelor Publice;
3. Reglementari specifice pentru domeniul proiectului, acte normative si norme metodologice aprobate de Autoritatile de Management;
4. Standardele Internationale pentru Practica Profesionala a Auditului Intern;
5. Codul de etica in auditul intern;
6. Ciclul de audit.

II. CADRUL INSTITUTIONAL

III. MANAGEMENTUL PROIECTELOR FINANTATE DIN FONDURI EUROPENE (CICLUL MANAGEMENTULUI DE PROIECT):
1. Rol si utilitate;
2. Fazele ciclului de proiect;
3. Abordarea prin cadrul logic: analiza, planificare si exercitii practice;
4. Matricea logica: avantaje si dezavantaje;
5. Criterii de evaluare.

IV. EVIDENTA SI ASIGURAREA SURSELOR DE FINANTARE
V. MECANISME DE PLATI
VI. BUGETUL PROIECTULUI SI EXECUTIA BUGETARA

VII. ELIGIBILITATEA CHELTUIELILOR:
1. Cheltuieli eligibile;
2. Cheltuieli neeligibile;
3. Conditii de eligibilitate a cheltuielilor;
4. Propuneri legislative privind eligibilitatea cheltuielilor 2014-2020.

VIII. PREFINANTAREA SI RAMBURSAREA CHELTUIELILOR:
1. Reguli de acordare, solicitare, utilizare si inregistrare a prefinantarii;
2. Rambursarea cheltuielilor:

Intocmirea cererii de rambursare/plata;
Elaborarea raportului de progres;
Documentele justificative care stau la baza cererii de rambursare.

3. Plata TVA aferenta livrarilor de bunuri, prestarilor de servicii si executiei de lucrari.

IX. AUTORIZAREA CHELTUIELILOR
X. ASPECTE LEGATE DE GESTIUNEA DOCUMENTELOR
XI. ERORI FRECVENTE DIN PERSPECTIVA AUTORITATII DE AUDIT
XII. INTREBARI. DEZBATERI


:: INSCRIEREA ::
Se face in baza formularului solicitat la numarul de telefon 021.222.00.19 sau la adresa de e-mail office@proiect-contaplus.ro

Proiect ContaPlus
Adresa: Strada Clucerului, Nr. 55, Et.4, Ap. 1, sector 1, Bucuresti
Telefon: click pentru a vedea numarul de telefon
Website: http://www.proiect-contaplus.ro


contacteaza prin email
Contacteza firma de cursuri prin email

Nume si Prenume
Email
Telefon
Mesaj
Cod securitate

Doresc sa ma inscriu la acest curs
( firma de cursuri trebuie sa confirme inscrierea )





Gaseste cursuri







Iti place site-ul www.vreaucurs.ro?
Spune si altora despre el!