8 idei pentru a deveni mai bun la locul de munca
Autor: VreauCurs.ro
publicat la: 2013-11-25
Recomanda articol


1. Fii organizat. Dezordinea la locul de muncă nu face altceva decât să îţi îngreuneze sarcinile, începând de la aspectul biroului tău şi până la modul în care îţi gestionezi e-mail-urile. Stabileşte-ţi priorităţile şi începe cu ce e mai important. Ţine minte că şi fişierele din calculatorul tău trebuie să fie în ordine, nu doar cele din sertare.

2. Nu mai face mai multe lucruri în acelaşi timp. Cu cât încerci să jonglezi cu mai multe sarcini, cu atât va scădea calitatea acestora. În plus, dacă îţi împarţi atenţia, sunt şanse mai mari să faci greşeli sau să omiţi unele aspecte. Ia lucrurile pe rând şi rezolvă problemele una câte una. Foloseşte liste, o să ai o satisfacţie mai mare după ce ai bifat o sarcină îndeplinită.

3. Pune-te în locul şefului tău. Încearcă să înţelegi ce fel de om este şi ce aşteptări are de la angajaţii lui. Vei elimina astfel eforturile inutile şi vei deveni mai productiv, adaptându-te la cerinţele lui.

4. Formează relaţii nu doar cu acei colegi cu care interacţionezi zilnic, ci şi cu ceilalţi. Te poate ajuta să te înţelegi bine cu colega de la Resurse Umane sau cu cea de la Contabilitate, iar cu siguranţă vei fi apreciat pentru că eşti sociabil.

5. Fii punctual şi, mai mult, încearcă să ajungi chiar mai devreme la locul de muncă. Îţi vei începe ziua relaxat şi nu te vei mai simţi mereu presat de timp. Poate chiar vei reuşi să îţi prelungeşti astfel pauza de masă sau să pleci mai repede acasă.

6. Învaţă să iei o pauză. Ai nevoie de timp să te relaxezi şi să te gândeşti la altceva în afară de ceea ce ai de făcut la locul de muncă. Învaţă importanţa concediilor. A weekend-urilor. A serilor libere. Fă-ţi timp şi pentru ceea ce îţi place şi plănuieşte-ţi dinainte timpul liber. Astfel, nu te vei deconecta doar, ci vei şi reveni cu forţe proaspete a doua zi.

7. Fii pregătit. Înainte de a începe un proiect, studiază, cercetează şi analizează exact ce presupune acesta şi în ce va consta munca ta. Asigură-te că ai studiat problema pe cont propriu înainte să începi să pui întrebări.

8. Când ajungi acasă după o zi de muncă, deconectează-te. După ce nu mai eşti fizic la birou, e important ca mintea ta să nu rămână tot acolo. Acele câteva ore libere care îţi rămân în fiecare zi sunt oaza ta de linişte şi relaxare. Foloseşte-o cât mai bine, aşa încât să îţi permită să te eliberezi de stresul din timpul zilei şi să îţi ocupi timpul cu activităţi plăcute, alături de oameni dragi.

Comenteaza articolul


Gaseste cursuri






Iti place site-ul www.vreaucurs.ro?
Spune si altora despre el!